Fem que les teues campanyes de màrqueting siguen més rendibles.
Cada mes t'anirem donant un reporte amb els resultats perquè veges la millora del teu web als resultats de cerca.
Per a conéixer quines paraules busquen els usuaris a Google sobre el teu negoci, fem un estudi i establim les bases del projecte.
Una vegada triades les paraules clau, estudiem al teu públic objectiu i estructurem les campanyes i grups d'anuncis per a aconseguir una segmentació molt alta.
Anem estudiant setmana a setmana els resultats que anem obtenint i altres mètriques d'importància per a actuar en conseqüència i anar millorant cada vegada més les campanyes.
Creem les imatges i bàners que necessites per a les teues campanyes de publicitat visual, així com els vídeos per a plataformes com Youtube o Vimeo.
Per a aconseguir millors resultats amb una inversió menor, fem que el teu web estiga tan bé com siga possible tècnicament parlant.
Creem landing pages perquè cada anunci vaja a un destí diferent i així minimitzar el percentatge de rebot alhora que augmenta la conversió.
No sols es tracta de crear una campanya a Google Ads i deixar-ho en manera automàtica, és molt important conéixer tots els aspectes que cal tindre en compte per a poder optimitzar al màxim les campanyes, triant les paraules clau (keywords) adequades i triar els tipus de concordança per a poder traure tot el potencial d'aquestes.
Un altre dels factors més importants a una campanya de Google Ads, és la correcta segmentació publicitària per a enfocar els anuncis sol al teu públic objectiu.
Una dels avantatges més grans d'anunciar-se per internet és que pots dirigir tot tipus de campanyes només als clients que són potencials, així no es malgasten recursos bombardejant amb publicitat, amb la despesa que això comporta, a clients que mai estaran interessats en el teu producte, bé siga per l'edat o pel gènere de la persona que està buscant sevicios per internet.
A més, de la publicitat i els anuncis en si mateixos, una bona segmentació i una bona campanya publicitària en internet també serveix per a aconseguir fer bones accions de remarketing, per a les persones que una vegada han eixit del teu lloc web sense arribar a realitzar una compra, puguen continuar veient suggeriments que li conviden a acabar la compra en la teua empresa.
Al final, per molt complicat que semble tot, l'objectiu del bon màrqueting és la idea més primària que tots tenim al cap. El que tots busquem és invertir per a generar més ingressos, com més prompte millor. Pel que una bona gestió del màrqueting digital de la teua empresa és la que fa que augmente el ROI, l'optimització del retorn de la inversió i la disminució del temps d'aquest.
Nosaltres busquem reduir el temps de retorn de la inversió perquè es pot anar augmentant el pressupost i així vaja creixent l'empresa a poc a poc. Posem tota la nostra obstinació en això perquè, a més de que els nostres clients estan contents amb la gestió i això ens ompli de ganes i energia per a fer-ho millor cada dia, el client que genera més beneficis augmenta el pressupost en màrqueting pel que nosaltres també augmentem els nostres guanys.
Perquè una bona gestió fa que amb menys inversió, rebes uns resultats molt millors. A més és important tindre tots els aspectes de la publicitat en Google i altres mitjans controlats, no sols es tracta d'una bona campanya publicitària, també és imprescindible tindre una bona implementació dels elements web i a més una landing estratègica per a captar clients i generar més conversions.
També és important tindre una bona imatge de marca, generar reputació en xarxes socials i tindre controlats tots aqueixos xicotets detalls que per si sols no valen molt però que junts marquen la diferència de les teues estratègies publicitàries enfront de la competència.